Team 6 maakte een duidelijke keuze voor de doelgroep gebaseerd op de ligging van het gebouw nabij de internationale zone van de stad. Vanuit een heldere profilering en een duidelijke marketingstrategie wordt het plan doorontwikkeld. Met de routine van doorgewinterde makelaars presenteren de leden van Bureau Woerk (team 6) hun nieuwe woon-werkpand voor de wereldburger.

Gepersonaliseerd wonen met services in het luxere segment. Het gebouw biedt straks drie klassen woningen: basis, luxe en royaal. De begane grond is gereserveerd voor ondernemingen en service. Financiering is coöperatief. Het programma wordt afgestemd op de mogelijkheden van het bestaande gebouw. Bewoners en gebruikers worden lid van de “World Club Condo”. Ook buurtbewoners kunnen lid worden. De bunker is de X-factor en biedt straks onderdak aan sauna en luxe badhuis. Een belangrijk onderdeel van het plan is een ‘huisstijl’ en een website die de doelgroep moet enthousiasmeren.

Studenten: Annosh Urbanka, Jarno Schellenberg, Ramon Scharff, Leonoor Clemens, Job Kerklaan, Jolyne Kaptein, Arjun Ramsaransing, Ruud Schoenmaekers, Jolien Boas. Begeleiding door Real Estate & Housing – TU Delft, Academie van Bouwkunst Stedenbouw, Amsterdam. Docenten: Reinier van der Kuij, Arjan Klok.

Klik hier om de eindpresentatie van de groep te bekijken.


Deel deze pagina Deel op Facebook Deel op Twitter